پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۳۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۶۵۷ مورد


جلسه آموزشی حقوق شهروندی ویژه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مانه و سملقان برگزار شد .

به گزارش وب دا، دکتر فریمان ابراهیم زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در جلسه آموزش حقوق شهروندی در شهرستان مانه و سملقان ضمن گرامیداشت روز حقوق بشر اظهار داشت: شاهد آن هستیم که مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر به سر کردگی آمریکا ،حقوق انسان‌ها را در نقاط مختلف دنیا پایمال می کنند و نمود عینی آن ترور شهدای گرانقدری توسط جیره خواران و عوامل سرسپرده در کشور است.

وی با اشاره به مصادیقی دیگر و بیان این که آشکارا در تمام نقاط دنیا پایمال شدن حقوق انسان ها توسط امپریالیسم جهانی صورت می پذیرد ، گفت: بسیار مضحکانه است که رئیس جمهور آمریکا ادعای حمایت از حقوق بشر داشته باشد و متاسفانه با پروژه هایی همچون ایران هراسی تلاش می نماید نظام مردمی و دینی را براندازی نمایند .

وی افزود : دشمنان ما باید بدانند که مردم ایران همواره در شرایط گوناگون با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و کمک به اجرای برنامه های دولت در جهت آرمان‌های شهدای عزیز تلاش و کوشش مضاعف خواهند داشت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حول و قوه الهی با عزت و شکوه فراوان جشن خواهیم گرفت .

وی با اشاره به عبارت پر نغز و زیبا در قرآن کریم «کرمنا بنی آدم » یعنی کرامت دادن به فرزندان آدم که  نشان از توجه خاص دین مبین اسلام به حقوق شهروندی دارد، عنوان نمود: در قانون اساسی ایران نیز این مهم مورد توجه خاصی قرار گرفته است به گونه ای که‌ شانزده اصل قانون اساسی اشاره به حقوقی دارد که بدون هیچ گونه قید و شرطی حق همه افراد جامعه است.
در ادامه ضمن تشریح منشور حقوق شهروندی و برخی نکات کلیدی از شرکت کنندگان درخواست گردید با تلاش و کوشش مضاعف همگی تلاش نماییم که تکریم مردم و حقوق آنان مورد توجه جدی قرار گیرد.در پایان شرکت کنندگان به طرح مسایل و مشکلات و سوالات پرداختند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.